Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя акумулатора на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
    Отваря се, лично съм отварял собствения си багажник. Ако ключалката работи нормално, се отваря - просто трябва да се напъне малко повече. И аз така си затворих багажника зимата на 2007, питах в немския форум и ми казаха просто да напъна ключа. И стана.

    Първата степен при зав ъртането на ключа е електрическата и след даване на контакт отваря електрическата ключалка(все едно си цъкнал копчето в жабката). Като напънеш малко повече, се отваря чисто механически (може да се наложи да му помогнеш, като натиснеш капака на багажника надолу).

    Ако обаче ключалката е преебана и заяжда, отварянето става само с подаване на ток на клемите при двигателя.
    Ок приемам, че моята ключалка е прецакана щото съм я въртял с доста голямо усилие редувайки се с още 2 монтьора и не можахме да я отворим накрая играха кабелите.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
      Връщате пластмасовия капак на мястото му върху акумулатора:



      Внимавате вентилационният шлаух да остане вертикален в леглото, образувано между уредите и шпилката за гайката на кората:


      Една малка, но съществена забележка!
      Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
      За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
      Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
      164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от S@gittarius Покажи съобщение
        Една малка, но съществена забележка!
        Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
        За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
        Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
        Напълно вярно. Като си сменях задното окачване, ми направи впечатление черното маркуче, което виси под багажника, при задния ляв калник. И тогава Тони от Ванто ми обясни (и ми показа) тва легенче под акумулатора, чиято функция била да събира разплискалия се електролит (по неговите думи) и да изтича извън багажника.

        Досега не съм успял да разплискам електролит, даже и на пистата в Серес, но опитите продължават
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          ...Би ли обяснил защо трябва да се откачат и закачат клемите в тази последователност?...
          Защото минусовата е от външната страна и е по-удобно да откачиш първо нея и да издърпаш единия край на акумулатора, за да имаш след това по-добър достъп до плюсовата.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            pinko моите уважения ама нали знаеш, че не пиша нещо дето не съм го препатил. Откачи си акумулатора и затвори багажника да видиш колко е електро-механична. Тъпо е но е факт. Не се отваря нито от жабката нито от ключалката.
            В една друга тема един колега казваше, че като се натисне капака се отключва лесно.

            Моята не работи, така че дадох ток на клемата отпред и отворих багажника.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от S@gittarius Покажи съобщение
              Една малка, но съществена забележка!
              Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
              За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
              Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
              Ебаси! А аз се чудех какъв е смисъла на тая работа Мерси, че обърна внимание.

              Съжалявам, колеги, просто при мен така беше сложено, но сега като се замисля, то си е логично да е отдолу.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #22
                При мен пък дори да е откачен акумулатора бадажника се отваря лесно .. когато ми докараха колата от италия нямаше акумулатор - врътнах с ключа и се отвори без проблем
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                Comment


                • #23
                  Темата е по подходящо да се премести в Техническия справочник.
                  "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                  Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                  Opel Astra J GTC

                  Comment


                  • #24
                    Така и така сме почнали темата за акумулаторите - интересно ми е само на 166 ли акумулатора е отзад .. ?
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
                      Така и така сме почнали темата за акумулаторите - интересно ми е само на 166 ли акумулатора е отзад .. ?
                      Май да.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                        Май да.

                        Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
                          Май става на въпрос от Алфите дали само 166 и е отзад акумолатора
                          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                            Май става на въпрос от Алфите дали само 166 и е отзад акумолатора
                            Не, на 164 също е отзад!
                            Не съм сигурен, но това мисля че се появява в автомобилите от този клас за първи път при Алфа 164. Все пак годината е 1987!
                            164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
                              Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                              Май става на въпрос от Алфите дали само 166 и е отзад акумолатора
                              Само за алфите говорим. Иначе имах Ауди 100 1992 и беше под задната седалка. Някои от алфите също имат под задната седалка.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Колега едно голямо браво за инфото тъкмо щях да сменям акумолатора тия дни.
                                sigpicAlfa Romeo 166 2.4 JTD 140hp 99'

                                Comment

                                Working...
                                X